outfit dnia

13:31

Hej kochani!
Jesień to idealna pora roku na twórcze stylizacje, co prawda aktualna pora nie jest w 100% odpowiednia do mojej, ale ja lubię kombinować. Ciepłe szaliki, czapki a przede wszystkim swetry to jest to co kocham najbardziej. W tej stylizacji pokaże wam bardzo ciepłe ponczo, które ostatnio pokochałam. Jak dla mnie jest idealne. ciepłe, luźne a przy tym wygodne. Nie mogło oczywiście zabraknąć białej koszuli- klasyk.
 Bardzo lubię tego typu połączenia, gdzie koszula jest zapięta do ostatniego guzika, a na sobie mamy jeszcze ciepły sweterek. Nie mogło zabraknąć ciemnych jeansów. Swoich ulubieńców szukałam bardzo długo, ze względu na typ mojej sylwetki ciężko znaleźć mi coś co będzie wyglądało całkiem ok. Te są naprawdę wygodne. Nie mogło zabraknąć czarnych botków na słupku i czarnej małej torebki. Małym dodatkiem jest złoto-biały zegarek. 





















PONCZO- second hand 

SPODNIE- sklep stacjonarny 

KOSZULA- tutaj
BUTY-tutaj

TOREBKĘ I ZEGAREK DOSTAŁAM W PREZENCIE 


You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ciekawy outfit :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegareczek jest prześliczny <3 !

    obserwuje
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne połączenie!
    Bardzo lubię czytać takie posty mimo, że jestem chłopakiem ;)
    http://borysolczyk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.