blogmas #2

23:48


hejka! Co tam u was? Czujecie już zbliżające się święta? Muszę przyznać, że nie mogę się doczekać.
Drugi  dzień grudnia  bardzo szybko mi minął, skończyłam pracę po 13, później zajęłam się jakiś głupotami a po 15 zaczęłam kolejną świąteczną dekorację, którą będziecie mogli zobaczyć (prawdopodobnie) jutro na blogu. Mam nadzieję, że wam się spodoba i tak jak ja lubicie świąteczny wystrój. Wieczorkiem pojechałam z grupką znajomych do kina na ''Pitbull. Niebezpieczne kobiety''. Kto z was już widział ten film? Bardzo śmieszny, chociaż muszę przyznać, że niektóre momenty ''oglądałam '' zasłaniając sobie  oczy. Mimo wszystko polecam. Jak już wróciłam do domu, niestety było coś około 21.30 więc odpuściłam sobie oglądanie świątecznego filmu. W sumie nie robiłam nic nadzwyczajnego, najwięcej czasu niestety przeznaczam na głupoty, a wy ?  W kalendarzu czekała na mnie kolejna czekoladka i cienie makeup reolution 'finally ' . Jestem bardzo zadowolona, bo tego koloru zawsze najwięcej używam.Jest bardzo fajnie na pigmentowany. Wczoraj  totalnie zajęłam się sprzątaniem i kolejnymi projektami diy,  potem  podjechać do paru sklepów.   Zrobiłam co miałam zrobić i zaczęłam odpoczywać.Wieczorem pojechałam z znajomymi na pizze. Tak wczoraj szybko usunęłam, że nie zdążyłam dodać wpis na bloga, dlatego też pojawia się dzisiaj. W kalendarzu kolejna czekoladka i róż makeup revolution. Wczoraj zaczęłam oglądać '12 dni do świąt' niestety nie dokończyłam. Może wy polecicie mi jakiś fajny, świąteczny film?




#2

#3




You Might Also Like

9 komentarze

  1. Również czekam na Święta z niecierpliwością! Kocham kalendarze adwentowy! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie czuję jeszcze świątecznej atmosfery.
    Z filmów to mogę ci polecić Opowieść Wigilijną i Polarny Ekspres.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja właśnie wybieram się na ten film, reklama w sumie zapowiadala się śmiesznie i ciekawie- więc chyba warto :) hehe

    Też używam tego cienia- świetny jest, w sumie już mi się konczy, więc muszę sprawić sobie nowy, bo bardzo się do niego przyzwyczailam :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki dwóch linków na końcu mojego posta: płaszcza i bomberki? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria


    OdpowiedzUsuń
  4. Jak także z niecierpliwością czekam na święta! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladki i kosmetyki <3 coś co kocha każda kobieta! ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.