blogmas #4

12:57


Hejka kochani! Jak tam po 6 grudnia? Wszystkich odwiedził Mikołaj? U mnie był jeszcze dzisiaj. Musiałam być mega grzeczna!  Coraz bardziej czuje magie świąt. U mnie święta będą już po 22 grudnia, bo właśnie wtedy będzie moje całe rodzeństwo w domu. Nie mogę się doczekać. Wczoraj obejrzałam kolejny świąteczny film- ''To właśnie miłość'', a dzisiaj powtórzyłam film 'Świąteczna historia' z siostrą, a później  'W krzywym zwierciadle: Witaj Święty Mikołaju''. Cały dzień przeleżałam w łóżku z chusteczkami. Mam nadzieję, że to się skończy jak najszybciej. Chociaż lubię spędzać leniwie dzień wolałabym robić coś bardziej pracowitego bez kataru. Wczoraj w kalendarzu znalazłam  kuleczkę do kąpieli, a dzisiaj korektor na zaczerwienia 'Magic Pen'. .A wy odliczacie do świąt ?













You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ja już czaje się na świąteczne komedie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze świątecznych filmów nie oglądałam, ale muszę się wreszcie za nie zabrać!:)
    Pozdrawiam asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już oglądam swiateczne filmy i w tym roku moja ulubiona piosenka jest just now

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega fajne świąteczne zdjęcia :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.