blogmas #5

08:52


Hejka! Jak wam mijają kolejne dni grudnia? Wy też coraz częściej słyszycie w radiu świąteczne piosenki? Już czuje zbliżające się święta. Już jutro pojawi się nowy post z kolejnym projektem DIY, jeśli lubicie lub jesteście ciekawi co dla was mam, zapraszam jutro na bloga!
Ostatnio mimo moje przeziębienia postanowiłam pojechać do Kielc z siostrą. Ona miała swoje sprawy, a ja w sumie jej towarzyszyłam i musiałam załatwić swoją  sprawę. Muszę przyznać, że czas szybko nam uciekł. Z jednej ulicy musiałyśmy dostać na kolejną, potem wrócić... i tak w kółko. Ale później miałyśmy też chwile dla siebie. Czyli coś co kobiety uwielbiają robić. Chodzić na zakupy! Co prawda gonił nas czas, ale coś zdążyłam sobie wybrać. Później spędziłam czas leżąc w łóżku oglądając kolejny świąteczny film. I tak też spędziłam większość wczorajszego dnia, później robiłam jakieś drobne rzeczy. W kalendarzu znalazłam myjkę do mycia pędzli i paletę cieni ...  do A wieczorem kolejny film tym razem w towarzystwie młodszej siostry i chłopaka. A wam jak minęły ostatnie dni?


















You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ale jesteś śliczna!
    Zastanawiałam się nad zakupem tej paletki, także daj znać jak się sprawuje :D
    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, takie klimatyczne! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.