BLOGMAS ? #6

13:26

hejka kochani! Jeśli ktoś z was zastanawiał się dlaczego nie ma mnie na blogu chociaż zaczęłam niedawno serie, nie pojawiają się żadne wpisy... teraz mogę wam to wytłumaczyć. Mój laptop totalnie odmówił posłuszeństwa, aparat chyba jest z nim w zmowie. A moje koło ratunkowe- telefon jest w serwisie  ponieważ ostatnio stłukłam ekran. Wszystko jak na złość. Dlatego bardzo was przepraszam,ale niestety dopóki wszystko się nie unormuje posty nie będą dodawane tak często. Muszę jeszcze raz zrobić projekty DIY gdyż  wszystkie zdjęcia przepadły. Także możecie już niedługo spodziewać się nowych świątecznych ozdób i nie tylko. Do następnego ;)!



You Might Also Like

3 komentarze

  1. kochana z niecierpliwością czekam na kolejne posty ;) jeśli będziesz miała chwile miło będzie jeśli dasz mi znać o opublikowaniu
    ps: jesteś prześliczna

    >> Pozdrawiam 22 letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pech to pech... ;-)
    Czekamy na Ciebie z niecierpliwością!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.