blogmas #7

12:07

Hejka! I znowu jestem na blogu, co prawda telefon w naprawie ale wszystko idzie w dobrym kierunku. Na instagramie mnie nadal nie będzie, ale najważniejsze, że tu mogę już do was wrócić.  Jeszcze 5 dni do Wigilii, prezenty spakowane, większe porządki rozpoczęte. Bardzo szybko zleciał mi ten miesiąc a nawet rok. A wracając do ostatnich dni chyba nic się nie działo interesującego.  Zaczęłam nawet przerabiać kolejne poduszki.także jest możliwość że wszystkie będą w klimacie świąt.  Mam nadzieje że wam się spodobają. Niestety nie mam dużej porcji zdjęć, ponieważ jak już wspomniałam w poprzednim poście, wszystkie zostały utracone.







A w moim kalendarzu  chowały w ostatnich dniach takie kosmetyki. 





You Might Also Like

2 komentarze

  1. Mnie również rok 2016 zleciał w mgnieniu oka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszki przepiękne!
    Znam ból czekania na telefon który jest w naprawie. ..
    Pozdrawiam i obserwuje,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.