blogmas #8

11:36

hej kochani! ;) Jak wasze samopoczucie? To już za dwa dni Wigilia, dzień na który czekałam tak długo. Czujecie magie świąt? Chociaż choinkę ubieram dopiero jutro coraz bardziej czuje że idą święta. Dokończyłam pakowanie prezentów, ostanie jakieś drobne zakupy i zaczęłam większe sprzątanie.Szykowanie do świąt zakończyłam na robieniu paznokci z bałwankiem. Jak się wam podobają? Mi mega;)  Ostatni świąteczny film jaki oglądałam to 'opowieść wigilijna' nie wiem jak wy ale ja uwielbiam ten film i mogę go oglądać rok w rok. Czekacie na świętego Mikołaja? U mnie po części już był, nawet nie wiedziałam że byłam taka grzeczna. Wreszcie dostałam mój telefon z naprawy, także z instagramie znów będę się więcej pokazywać.



















You Might Also Like

9 komentarze

  1. Jak to szybko zleciało... czuję już powoli magię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :d
    pozdrawiam :D
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bliżej święta!
    Te paznokcie cudowne i pięknie zapakowane prezenty !
    Wesołych świąt dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jesteś i te paznokcie cudne .:) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To już jutro! <3 Masz bardzo piękny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  6. paznokcie :O semilac mój ulubiony <3 uwielbiam blogmasy są takie przesłodkie ;3

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.