DIY pomysł na - świecznik

11:33

hej kochani! dzisiaj przychodzę do was z kolejnym projektem DIY tym razem będzie to świecznik. Do jego wykonania potrzebujemy: sztuczny śnieg, kawałek koronkowego materiału,szkło( ja użyłam kuli ale równie dobrze może być to szklany wazon) , świeczka, bombki. Jest to najprostszy sposób na świecznik i najmniej czasu poświecimy na jego wykonanie.









1. Na górną część szkła  narzucamy kawałek materiału a potem  spryskujemy sztucznym śniegiem.Wtedy uzyskamy fajny efekt, ale nie jest to konieczne.  Ja musiałam zamazać jeszcze jedna cześć , ponieważ miałam logo firmy.



2.Do kuli wkładamy bombki rożnej wielkości. Ja wybrałam w kolorze srebrnym .


3. Do środka wkładamy świeczkę.
To wszystko. Mam nadzieję, że efekt końcowy wam się podoba. Do następnego!

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł. Prosty, ale jaki efektywny. Spróbuje wykonać coś podobnego :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Bardzo kreatywny pomysł na świecznik! :) Uwielbiamy tego typu DIY! A świąteczne to już w ogóle ;* Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem dwóch elementów: 1.łatwość wykonania 2. bardzo ładny efekt końcowy
    Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł, ja jednak nie użyłabym sztucznego śniegu! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega efekt ;D
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie się prezentuje, a takie proste wykonanie. ;) może sama się o coś takiego pokuszę. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.