DIY pomysł na- świecznik

13:16

Jak z niczego zrobić coś fajnego? O to moje propozycje na dwa świeczniki.



 


 Będziemy potrzebować: słoiczek (ja wybrałam ten po małym jogurcie), małej świeczuszki, jako dodatek dałam  złote kuleczki które nie raz towarzyszyły mi w projekcje diy. Wydaje mi się,że fajnie wyglądają i wpisują się minimalistycznie w klimat świąt. W skarbnicy pomysłów znalazłam też z dodatkiem plastrów pomarańczy,gałązkami jodły czy też żurawiną. Do naczynka nalewamy wodę, wrzucamy nasze dodatki i świeczkę z usunięta  srebrną osłonką. 








Drugi sposób jest nieco inny, chociaż też potrzebujemy słoiczka. Będzie nam potrzebna również sól, sztuczny śnieg, świeczka i mały dodatek, brokat którego nie musicie mieć, wstążka. 'Obramowanie' słoika spryskujemy delikatnie sztucznym śniegiem, Wsypujemy do sól, mniej więcej aby zajęła nam połowę słoika. Wkładamy świeczkę oraz dodatek, ja wybrałam małą śnieżynkę, delikatnie posypujemy brokatem.Na koniec ozdabiamy wstążką.
Jeśli Ci się spodobało zachęcam do komentowania, a także do obserwacji.  Chciałabym was również zaprosić na serie wpisów' odliczaj do świąt z Nofikiem' która obejmuje tematykę lifestylową. 
Do następnego ;) 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Wow! Super pomysł, nie wpadłam na coś takiego.. Rzeczywiście, tak jak pisałaś na początku posta, jest to "coś z niczego" i bardzo pomysłowe! Najfajniejsze rzeczy robi się najprościej, bez zbędnych kombinacji. ;)
    Gorąco zapraszam do siebie, u mnie już we czwartek post dotyczący ozdób świątecznych! ;)
    http://morebeautifullife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także nie wpadłam na to że ze zwykłego słoiczka można zrobić taki fajny świecznik. Gratuluję kreatywności bo ja nie wpadłabym na taki pomysł.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i bardzo efektowny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł Kochana...
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  5. ten drugi pomysł bardzo mi się podoba i pewnie jak wrócę do siebie do Krakowa to go wykorzystam, bo akurat mam kilka takich małych słoiczków, które czekały na jakąś okazję. i chyba właśnie nadeszła. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak fanie to na końcu wygląda w życiu bym na taki pomysł nie wpadła:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pomysły. Szczerze nie wpadłabym na taki pomysł haha.

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe świeczniki :) odrobina pomysłu i można stworzyć coś na prawdę fajnego :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe pomysły! Nigdy nie spotkałam się z pierwszym, więc plus za kreatywność. Drugi bardzo mi się spodobał, sama lubię robić tego typu kombinacje ze świecznikami <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny pomysł! idealnie stroil pokoj :)

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na świeczniki :) Super wyglądają :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Super pomysl, ostatnio czesto szukam inspiracji do pracy z dziecmi i przyznam, ze ten wyglada ciekawie. Niby nic takiego, a jaki efekt?!
    Zazdroszcze inwencji tworczej, bo ja to mam dwie lewe rece i muszę sie naprawde przylozyc, zeby cos mi wyszlo ;)
    Pozdrawiam serdecznie z deszczowej Irlandii,
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł! Świecznik wygląda przepięknie, uwielbiam takie ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ! Na prawdę świetny pomysł ! Wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ♥ Cudne! Świetny pomysł :D Nie wpadłabym na to :D
    Pozdrawiam i wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku, nie wpadłabym na to, a przecież kocham świeczki i wszystko, co z nimi związane! Mimo, że święta minęły - wykorzystam Twój pomysł :) <3
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    lina-nastya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.