DIY świąteczny stroik

05:37

Hej;) dzisiaj przychodzę do was z pomysłem na świąteczny stroik .




 Będą wam potrzebne : pistolet z klejem na gorąco, kółeczko ze styropianu, suche szyszki( bardzo ważne, żeby były suche), dodatki którymi chcemy udekorować stroik. Ja użyłam złotych kuleczek, które były   w łańcuchu gdy kupiłam , złote  żołędzie i czerwona wstążką . Początkowo myślałam, że użyje sztucznego śniegu i innych dodatków jednak stwierdziłam, że mogłabym przesadzić i zmieniłam koncepcje.

Do styropianu przyklejam szyszki, zaczynam od zewnętrznej strony. Ważne, aby zbierać szyszki różnej wielkości, małe na pewno przydadzą nam się do wypełnienia pustej przestrzeni. 






Gdy zapełnimy jedną stronę kółka szyszkami zabieramy się za dekorowanie.Jak wcześniej wspomniałam zmieniłam koncepcje. Małe złote elementy zaczęłam przyklejać tak aby wszystko układało się w jedną całość. Dodałam złote żołędzie tam gdzie jeszcze została jakaś mała luka. Na koniec przykleiłam do jednej z szyszek czerwoną kokardkę. 


Mam nadzieje, że efekt końcowy wam się spodobał.Chciałabym was zaprosić na serie 'odliczaj do świąt z Nofikiem' gdzie pojawiają się notki związane z moją codziennością. Jak i również na mojego instagrama  oraz facebook'a 

You Might Also Like

3 komentarze

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.