outfit #2/3

08:49

Hej kochani w ostatnim poście pokazałam wam mój pomysł na stylizacje sylwestrową ze spodniami w roli głównej. Dzisiaj przychodzę do was z sukienką. Nie jest to typowa elegancka kiecka jak na bal, ale myślę, że bardzo fajnie wygląda na takie wieczory. Do niej wybrałam buty, które mogliście już widzieć na moim blogu, torebka w podobnym kolorze. Złote dodatki i detale dopełniają  całą stylizacje.










SUKIENKA - SKLEP STACJONARNY 
TOREBKA - SKLEP STACJONARNY 
ZEGAREK - ALLEGRO 
BUTY- BERSHKA 



You Might Also Like

12 komentarze

  1. Pięknie, minimalistycznie i z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza, ale i prosta stylizacja - brak w niej przesady i nadmiernego błysku, a to mi się podoba :) Brawo!
    Buziaki i wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/daily-vlog-zoo-i-afrykarium-we-wrocawiu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie takie proste rozwiązania, minimalimz jest zawsze w modzie. Urzekła mnie Twoja torebka i to jak bardzo pasuje Ci kolor tej sukienki :D
    Zapraszam do mnie http://julkamisina.blogspot.com/2016/12/bad-day-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja :) Urzekła mnie twoja torebka !

    moszovska-blog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny klasyczny camelowy kolor ! Jestem na tak!
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka śliczna! Chętnie zobaczyłabym więcej zdjęć w tej kreacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten ciepły, brązowy kolor niesamowicie podkreśla Twoją urodę :) Wspaniała stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie oczy*-* Pięknie<3 Make up idealny:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zegarek, od dawna zastanawiam się nad takim, ale boję się troszkę zamawiać z allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny i klasyczny zestaw! Z przyjemnością bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka i przepiękne zdjęcia.
    Bardzo podoba mi się kolor tej sukienki, taki nie oczywisty. :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.