Co warto a czego nie warto kupować - Mój kalendarz adwentowy

08:08



hej kochani! Dziś mamy 8 stycznia a ja dopiero przychodzę z postem o kosmetykach które kryły się w moim kalendarzu adwentowym. Jeśli jesteście ze mną od pierwszego grudnia wiecie, że te kosmetyki wybierał mój chłopak. Na początku miałam mieszane uczucia bo on nigdy nie przyglądał się jak robię sobie makijaż. Jedyne czym się interesuję to gry... więc jakiegokolwiek podobieństwa brak. No ale teraz stwierdzam: DAŁ SOBIE RADE!
Nie jestem ekspertem w makijażu, właściwie dopiero się uczę. Dla kogoś może być to głupie dla innych żałosne ale ja nawet w liceum używałam tylko maskary... nigdy nie chciało mi się wcześniej wstać żeby wyglądać lepiej. A po za tym niestety nie mam do tego drygu. Może z czasem będzie przychodzić mi to lepiej. A więc przechodząc do głównego tematu. W moim kalendarzu znajdowały się m.in






1. Szminka FREEDOM ''Matte Lipstick Red Dream'' 
Jest to szminka w delikatnym czerwonym  kolorze wpadająca w ciemne odcienie różu,nie jest do końca matowa, ale na ustach prezentuje się bardzo ładnie. Co do trwałości nie jestem przekona, ponieważ po posiłku widać małe ubytki. Jednak zależy wam na szmince która ma ładny kolor i jest tania serdecznie polecam .



2.Body Club 'Lip Balm'- balsam do ust o zapachu zielonego jabłuszka Nawilża przesuszone usta a do tego ma przepiękny delikatny zapach w którym jestem zakochana.  



3.Wazelina Kosmetyczna z Bielendy. Co do zapachu jest on delikatnie pudrowy. Jeśli chodzi o słuchę usta to nie do końca mi się ona sprawdziła. 



4. ISANA YOUNG ANTI-PICKEL GEL- żel o przezroczystej konsystencji, który zapobiega powstawaniu wyprysków a przede wszystkim wysusza już powstałe. 



5.Garnier- Czyta Skóra 3w1. Ma trzy zastosowania: peeling, żel myjący i maseczka. Ma ona za zadanie odblokować  pory, redukować nadmiar sebum i ujednolicić cerę. Od ponad roku stosuje ją 2-3 razy w tygodniu jako maseczkę i jestem zachwycona. Widzę, ze skóra jest oczyszczona i delikatna. 



6. Lirene, 'Algae Pure Technology, żel peelingujący do mycia twarzy z morską algą'. Nawilża i oczyszcza skórę. Po zastosowaniu jest ona wygładzona i promienna. 



7.Ziaja - krem bio aloes nieperfumowany Jest to nawilżający krem o pięknym delikatnym zapachu. Świetnie się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. 



8. 'Magic Pen '-Lovely, Korektor maskujący na przebarwienia i popękane naczynka. Idealnie maskuję zaczerwienia na twarzy .


9. Eveline 'Advance Volumiere'. Odżywka które ma trzy zastosowania: Serum odbudowujące, aktywuje wzrost i jest bazą.  Sprawia, że rzęsy są ładnie 'rozczesane' , pogrubione a przy tym daje też efekt dłuższych rzęs. Co do aktywacji wzrostu jakoś nie jestem do tego przekona, być może u mnie tego nie widać efektu. 



10. MAYBELLINE  'the colossal volum' express mascara. Idealnie rozczesuję rzęsy, ładnie wydłuża. Tusz się kruszy się  Szczoteczką wygodnie jest się dostać do kącików oka. 




11. L'oreal super liner perfect slim. Gąbeczka jest ścięta w szpic. Aplikacja nim jest niesamowicie prosta. Utrzymuję się na powiece bardzo długi czas. 



12. Myjka do pędzli - dzięki wybrzuszeniom mycie pędzli jest precyzyjniejsze.Bardzo ułatwia czyszczenie włosia. 

13. Okrągły pędzel. Idealny do nakładania pudru, różu. Bardzo mięciutki, a przy tym dobrze zbity. 



14.MAKEUP  REVOLUTION - 'FINALLY' . Pojedynczy cień, o delikatnym jasnym odcieniu. Jest niesamowicie napigmentowany. 




15.  MAKEUP ACADEMY- 'BLUSHER Bon Bon'. Jest to delikatny róż, który nadaję skórze zdrowego blasku. 



16. MAKEUP REVOLUTION ' Blushing Hearts' . Jet to delikatny róż w trzech odcieniach. Idealnie wtapiają się w makijaż dając naturalny zdrowy efekt. 



17. Paletka cieni -The color workshop. Niektóre cienie są słabo na pigmentowane, ale ogólnie zrobiła na mnie dobre wrażenie. 



W kalendarzu znalazłam jeszcze: wypełniacz do koka, perfumy, żel antybakteryjny, kulkę do kąpieli, piling do kąpieli oraz próbki szminek.  
Może któraś z was używa/ła tych kosmetyków? Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Macie tu swoich ulubieńców? 
Pamiętajcie, że od stycznia widzimy się dwa razy w tygodniu! Serdecznie zapraszam, do następnego ;) 

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Żel do mycia buzi z Garniera jest moim ulubionym już od paru lat :) wazelinę używam ale z Ziaji do ust szczególnie zimą, tuz do rzęs colossal miałam i jak dla mnie jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne rzeczy, będziesz miała co testować kochana :). Ja w tym roku nie miałam kalendarza adwentowego, ale za rok postaram sie zaopatrzyć w kilka :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do różu- jest to strzał w 10! :)
    Kilka rzeczy, które pokazałaś również posiadam i oczywiście polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej chwalę sobie serduszko, mam tylko, że wypiekany bronzer

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam eye liner z L'oreal, jestem z niego zadowolona. Uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam blusher z MUA, ale chyba źle dobrałam kolor bo jakoś mi się nie podoba ;( fakt jest mocno napigmentowany. Szukam jakiegoś dobrego tuszu bo kupiłam jakieś gówno za 30 zł w turkusowym opakowaniu i mega sie kruszy... Nie pamiętam teraz firmy. Chciałabym wypróbować to Blushing Heart! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie kupiłaś ten balsam o zapachu jabłka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyki wybierał mój chłopak nie wiem gdzie były kupowane ;C

      Usuń
  8. Eyeliner mnie ciekawi bo wyglada super ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja akurat z wazeliny z Bielendy jestem zadowolona :) Podpowiem Ci mały trik - nałóż więcej na noc na usta (efekt niesamowity). nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy masz w tym kalendarzu ^^ Takie praktyczne. Ja nie mam nic z tych tutaj, ale mam podobny żel z Garniera i super się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe rzeczy! Paletka ma świetne kolorki :)
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. używałam żelu Garnier 3w1 i byłam z niego zadowolona :) zapomniałam o nim zupełnie, a przy obecnej kondycji mojej cery chyba wskazanym jest powrót do niego :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super rzeczy! https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój blog
    Super kosmetyki :* Ten eyliner bardzo przykuł moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkty Ziaji i Lirene brałabym w ciemno, jedne z najlepszych marek kosmetycznych:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Przedostatni róż wygląda świetnie, chyba go kupię!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam żelu z Garnier`a i sprawdził się u mnie całkiem dobrze. A do czyszczenia pędzli również używam jajka i jest to fajny gadżet. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny jest ten krem z ziaji.
    Uwielbiam ich produkty.
    Trafiają w moje gusta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na kalendarz adwentowy. Liner miałam tylko że w wersji złotej ale byłam mega zadowolona róż też wygląda świetnie i chyba się na niego skuszę przy następnej okazji http://moose-cosmetics.blogspot.com/2017/01/yankee-candle-haul-zakupowy.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę zakupić sobie myjkę do pędzli. Brakuje mi tego gadżetu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne kosmetyki, a tusz polecam bo jest naprawdę cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne produkty. Średnio lubię żel-peeling-maskę z Garniera, ponieważ trochę za mocny jest. Ładne cienie do powiek :)

    Zapraszam do siebie http://mojmalykawaleknieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak będę kupowała kosmetyki to na pewno wezmę pod uwagę Twoją opinię :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ziaja ♡ kocham tą firme :) bardzo fajny i ciekawy post ;) tusz i myjke polecam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze liczą się szczere chęci. Wiadomo, że faceci nie będą przeglądali naszych produktów kosmetycznych. Chociaż może namówisz go by to on zrobił Ci makijaż? Chętnie przetestuję te produkty.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super myjka do pędzli. Nie wiedziałam że wogóle jest coś takiego ;) gdzie można taką kupić?

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.