Lady in black

13:22

Hej wszystkim! Dzisiaj w stylizacji kolor czarny w roli głównej.



Czarny to mój ulubiony kolor, nie dość że łatwo się go łączy, pasuję praktycznie do wszystkiego to jeszcze wyszczupla ;p. Do czarnego sweterka dobrałam białą koszulę,jak dla mnie to zawsze idealne połączenie. Aby outfit nie był jednolitej kolorystyce ubrałam ciemne jeansy i dobrałam bordową małą listonoszkę. W tej stylizacji pokazałam również moją czarną  kurteczkę z eko skóry, którą przypomina krojem bomber jacket i założyłam do niej czarną futrzaną kamizelkę. Nie mogło zabraknąć jednych z moich ulubionych butów, które moglibyście już widzieć na blogu. Zawsze to jakieś parę centymetrów w górę. ;p



KOSZULA- TUTAJ
SWETEREK-TUTAJ
SPODNIE- SKLEP STACJONARNY 
BUTY- TUTAJ
TOREBKA-TUTAJ
KURTKA- TUTAJ



Mam nadzieję że outfit wam się spodobał.
Aby być na bieżąco zapraszam na mojego instagrama, facebooka oraz zachęcam do obserwowania mojego bloga. Jeśli post Ci się spodobał zachęcam do komentowania. 

You Might Also Like

49 komentarze

  1. Świetne paznokcie.
    Lubie takie "proste" stylizacje.
    Sama czuje się w takich najlepiej.
    Sweterek- jest po prostu cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również uwielbiam czarny i praktycznie codziennie ubieram się na czarno :) pięknie wszystko do siebie dopasowałaś :) bardzo podoba mi się Twój sweterek, wydaję się megaaaa ciepły :) botki są również cudne :) obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczka bardzo podoba mi się, lubię takie futrzane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi sie Twoja stylizacja wyglądasz świetnie ☺ szczególnie podobają mi się Tw buty

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja + piękna kobieta :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są super, generalnie jesteś bardzo fotogeniczna, a czarny jest zdecydowanie Twoim kolorem i nie przyćmiewa Cię , jak innych.
    Super blog!
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. wo mega stylizacja! <3 i paznokcie śliczne
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie - to zawsze wygląda dobrze! Cudne pazurki ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądasz! W ogóle to jesteś bardzo fotogeniczna, zazdroszczę <3

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobaja mi się buty na grubszym koreczku. A pazurki super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne paznokcie i cudowna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz, paznokcie świetne!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarny to czarny. Po prostu pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne paznokcie! *o*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarny jest dosyć popularnym kolorem, coraz mniej ładnych odcieni niebieskiego czy różu a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej przykuły moją uwage Twoje oczy. 💙 Botki są świetne, uwielbiam taki model.


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl 💙

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja :) bardzo ładnie Ci w czarnym kolorze :)

    Kisses, Werrru.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie czarny jest akurat 2 ulubionym kolorem. Bardzo ładną masz urodę :)

    Powodzenia w blogowaniu! ♥
    wiktoria-adas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie wyszłaś mam podobne buty

    OdpowiedzUsuń
  20. masz przepiekne oczy :O
    http://www.blog017.blogspot.com
    nowy post o rysowaniu i nie tylko! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zawsze chciałam nauczyć sie robić takie piękne paznokcie. Nie wiem jak ty ale ja kocham tworzyć. Super post i blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarny to mój również ulubiony kolor :) uwielbiam takie buty . No a paznokcie są po prostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czarny bardzo do Ciebie pasuje, w sumie jak do większości brunetek/szatynek itp.. Śliczne buty, sama takie posiadam! I śliczne paznokcie :)
    Pozdrawiam!
    http://wobiektywachklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne paznokcie i super stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna stylizacja. Od około czterech lat chodzę tylko w czarnych rzeczach, a Twoje połączenie bardzo do mnie przemówiło. Futrzana kamizelka dodaje cudownego uroku.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja. Bardzo urzekły mnie buciki, są cudowne, tak samo jak pazurki, uwielbiam taką kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super buty! Świetnie wyglądasz :)

    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama uwielbiam kolor czarny w każdej postaci :) Super zdjęcia, jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  29. super to futerko i podziwiam, że nie było Ci zimno w tych botkach :P Ja w tym okresie ubieram rajstopy pod spodnie żeby nie zamarznąć haha :D no i cudne paznokcie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna dziewczyna , śliczny outfit <3 już obserwuję
    http://kiciaxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super sesja, a te botki? Są po prostu przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne buty, ale ja niestety z moimi krótkimi nóżkami nie mogę pozwolić sobie na taki fason.
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne buciki, czarny to super kolor, odważny. Bardzo ładnie wyglądasz.Dziekuje za odwiedziny mikja.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia w zimowej scenerii jak ja je kocham *-* są mega cudowne! Stylizacja bardzo mi się podoba <3 I zauważyłam że masz dołeczki jak się uśmiechasz, a to jest takie urocze! *.* Pazurki są śliczne i sama bym takie chciała!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja z czarnego to nosze tylko okazyjne sukienki, spodnie i buty, a właśnie co do butów to się zakochałam i tak samo w paznokciach.
    Obserwuję i zapraszam do siebie!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Czarny to też nasz ulubiony kolor! O jejku *0* Botki są prześliczne a paznokcie to sztos :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. I stylizacja i paznokcie wyglądają świetnie :) Mnie niestety bardzo brzydko w czarnym, a szkoda, bo uważam ,że to bardzo efektowny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham Twoją urodę, jesteś prześliczna :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Super botki!!
    Śliczne zdjęcia

    pozdrawiam xx

    http://ladymary-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznaa ! :**
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/2017/01/long-caramel-coat-dugi-karmelowy-paszcz.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  41. Na wstępie chciałabym Ci powiedzieć że masz cudowne paznokcie!
    Zdjęcia są idealne, ale nie było Ci zimno? :)
    Buziaki Martha🌺

    OdpowiedzUsuń
  42. Czarny to również mój ulubiony kolor :D
    Większość mojej szafy jest właśnie w tym kolorze, bo tak jak to napisałaś - pasuje do wszystkiego, a do tego, przynajmniej ja, czuję się najlepiej właśnie w takim kolorze ;) Fantastyczna stylizacja, uwielbiam takie połączenia :)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Suuuper paznokcie :) :O WOW !


    Pozdrawiam serdecznie
    http://natalena-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.