OOTD

08:17



 Hej kochani dzisiaj przychodzę do was ze strojem dnia. Jakimi kryteriami kierujecie się gdy wybieracie w co się ubierzecie? U mnie najważniejsza jest wygoda, a w takie zimowe dni musi być mi ciepło.Wrr!  Nienawidzę,gdy trzepie  mnie z zimna. Dlatego w mojej szafie jest najwięcej swetrów. Wiem, że nie każdy lubi nosić czapki, ja nie wyobrażam sobie bez nich zimy. Duże, ciepłe czapki są dla mnie idealne. Do tej stylizacji wybrałam jasny golf który znalazłam kiedyś w lumpeksie, dobrałam do nich zwykłe ciemne rurki oraz kurtkę z futerkiem. Ta duża czarna torba pomieści naprawdę wszystko i do tego pasuje praktycznie do każdej stylizacji. Do tego założyłam czarne workery ze złotymi detalami.








 SPODNIE- ZARA
SWETEREK -SECOND HAND 
KURTKA -CROPP
CZAPKA- PEPCO
BUTY- SKLEP STACJONARNY 
TORBA- SKLEP STACJONARNY 

Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała. Zapraszam was na mojego fanpaga oraz instagrama. Abyście byli na bieżąco z moimi postami. Od stycznia będą dodawane dwa posty w tygodniu! serdecznie zapraszam ;)! Do następnego ;) 

You Might Also Like

70 komentarze

  1. Bardzo ładnie wyglądasz :) wszystko pasuje :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :* nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz na prawdę prze pięknie. Cudowna czapka. I widzę,ze u ciebie śnieg popadał, u mnie też ale na sesje się nie szykuje :( Pozdrawiam cieplutko. Ps: Projekt już niedługo

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj sama bym chciała wybrać się na taką sesje w śniegu ale na razie nie mam za bardzo na to czasu ;(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, futerko z kurtki jest słodkie i pierwszy raz widzę w takim kolorze :). Ja również kieruję się głównie wygodą, ale tak jak mówisz w zimę musi być przede wszystkim ciepło, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach :) Ciekawy post a look naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna stylizacja, ta kurtka świetnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale duuuużo śniegu! :)

    http://podolszanska-web.com/blog/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny uśmiech. Kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą samą kurtkę. Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post. Ładnie wyglądasz. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosty ale bardzo fajny outfit ;) Lubię takie codzienne stylizacje
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torebka, mi by też się taka przydała bo w mojej za dużo rzeczy się nie mieści:) obserwację od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :) Torebka cudowna, szukam takiej od dłuższego czau! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tym cukierkowym futerku przy kapturze! Wspaniale komponuje się z czapką, a do tego podkreśla kolor Twoich oczu! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja, klasyczna natomiast ma coś w sobie! Ładnie u Ciebie, tak śnieżnie <3 Pięknie to wygląda na zdjęciach. Ja też jestem ogromnym zmarzluchem i musze być ciepło ubrana :D
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna czapka! podobnej poszukuję :))

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznaa kurtka i torebka!! Całość też meegaa ale najbardziej spodobały mi się te 2 elementy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również stawiam na wygodę i ciepło. Jedyną rzeczą , której bardzo nie lubię jest właśnie czapka. Bardzo ładna stylizacja.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. różowe futerko mega! ♥
    btw. bardzo ładna jesteś :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Futerko z kurtki idealnie zgrywa się z kolorem czapki! Wygladasz super <3

    www.sanstyle.co

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia, jesteś bardzo ładną dziewczyną. Kurteczka i torba rządzą :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta kurteczka jest przepiękna, a to futerko nadaje jej uroku! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz! Najbardziej spodobał mi się ten sweterek, chyba niedługo rusze na poszukiwanie podobnego w second handzie u mnie :)
    hello-alexa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetną stylizacja! �� I masz cudowne oczy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz, a czapka jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny outfit :)

    Floroart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie też mega dużo śniegu!
    A w stylizacji najbardziej podoba mi się czapka <3
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. O jejku ta torba wymiata! :) Wyglądasz fenomenalnie, piękne miejsce do zdjęć wybrałaś. Oby tak dalej! Buziaki ;*
    Ps. Masz piękne pazurki *0*

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie to róznie...raz kieruje się wygodą , raz modą... zależy na co mam ochotę :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny strój, bardzo ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. podczas wyboru ubrania również stawiam na wygodę ;)
    świetnie wyglądasz, bardzo ładna torebka :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja, do twarzy Ci w tych kolorach :) Chyba dopiero teraz zaczyna się prawdziwa zima :D

    Pozdrawiam,
    http://meandrymoichmysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz! Bardzo spodobały mi się czapka i kurtka :o
    +zaobserwowałam :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka cudna ta torebka muszę taką kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super stylizacja! masz przesliczny usmiech! :)

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładna stylizacja! Czapka jest przeurocza!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/2017/01/pretty-things.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz cudownie :) Uwielbiam takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudownie wyglądasz:) Świetna czapka:) w ogóle gdzie Ty mieszkasz, że masz tyle śniegu?? szok! Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia i cudowna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja, bardzo ładnie w niej wyglądasz :D
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Byłam ostatnio w Cropp`ie i rzuciła mi się w oczy ta kurtka. Ładna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie Ty masz piękne oczy! ;) świetny post, bardzo miło się czyta :)

    http://kajaspelniamarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś naprawdę ładna :)
    Podoba mi się kurtka

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolejna świetna stylizacja - najbardziej podoba mi się kolor czapki <3 Pięknie się prezentujesz na zimowym śnieżnym tle :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    lina-nastya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna kurteczka:)
    masz cudowny uśmiech!
    obserwuję
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo spodobała mi się twoja stylizacja. Zdecydowanie mój styl
    Świetne zdjęcia (w końcu spadło trochę sniegu) :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja, a kurteczka cudna :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się kurtka, ogólnie stylizacja super ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna kurteczka <3
    Może wspólna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie wyglądasz :) Super stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Ślicznie wyglądasz , ja także lubię luźne i wygodne stylizacje :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :D
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie masz piękne oczy! A tak poza tym to świetna stylizacja :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładne oczy :)
    Ja kieruję się wygodą, ale zdarzyło mi się już kupić coś, co mi nie pasowało, ale cholernie mi się podobało ;)
    Zaobserwowałam, zapraszam do siebie.
    http://hellokitycool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne zdjęcia i cudowna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. U mnie tak samo najważniejsza jest wygoda hahah ale to chyba wszystkie dziewczyny tak mają :* bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeny, ale Ty masz śliczne oczy ! Jesteś bardzo fotogeniczna, a sceneria i stylizacja wyglądają, jak żywcem wyjęte z pięknej baśni !
    Uwielbiam Twojego bloga, jest prowadzony właśnie w taki sposób, w jaki powinny być prowadzone wszystkie blogi pisane z sercem i pasją.
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Najważniejsze to żeby było ciepło i wygodnie :)
    Świetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się torebka :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajna stylizacja chociaż ja stawiam na więcej koloru. Przecież zima nie musi być taka szara :)
    Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super wyglądasz! Ja swoja uwage przykuwam na kurtke i czapke! musza byc cieple :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczna kurteczka ! słodko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  61. ślicznie wyglądasz! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczne zdjęcia!! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Też mam bordową czapeczkę. Zimą cenię ciepło :D

    dziękuję za komentarz i odwiedziny.
    Zapraszam częściej.
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.