Outfit of the day

11:40

Cześć kochani! Postanowiłam pokazywać wam mój kolejny pomysł na codzienną stylizację. Prosta i klastyczna a jednak z charakterem. Biała koszula  w serek i czarne spodnie są odpowiednie  na każdą okazję. Aby nie była nudna założyłam futrzaną kamizelkę w cętki, być może dla jednych jest dość 'konwersyjna' jednak mi się bardzo podoba. Buty które wybrałam są to ocieplane botki. Z racji tego, że na dworze utrzymuje się jeszcze zimowa pogoda nie mogło zabraknąć okrycia wierzchniego też na zdjęciach. Tym razem wybrałam płaszcz w granatowym kolorze.Zdecydowałam się na czarne dodatki. Torebka, którą mam mogliście widzieć w ostatnim poście. Zdecydowany ulubieniec.









KAMIZELKA- SKLEP STACJONARNY 
PŁASZCZ- SKLEP STACJONARNY 
CHOKER- ALIEXPRESS
CZAPKA- ALLEGRO


You Might Also Like

15 komentarze

  1. Nie przepadam za panterką, ale masz ładną torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne pozytywne zdjęcia :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogółem nie przepadam za wzorkiem panterki , ale naprawdę świetnie to dobrałaś i cały outfit wyszedł genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo wyglądasz w kamizelki w centki, super jest Ci w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja. Pasuje Ci czapka, mi niestety jest w nich kompletnie nie do twarzy :(

    Ankuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk świetny! Cudowny masz uśmiech :D
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk bardzo mi się spodobał. :) Futerko nie w moi m stylu, ale Tobie w nim do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja! Futerko super, zwierzęcy wzór jest bardzo na czasie :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kamizelka super ;) btw. śliczna z Ciebie dziewczyna ;)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie nie przepadam za wzorem w panterkę, ale ta kamizelka bardzo fajnie się prezentuje!
    Super stylizacja :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś śliczna, stylizacja z panterką bardzo mi się podoba! :)

    + dodaje do obserwowanych :)

    Zapraszam również do mnie :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię pantterkę, świetna kamizelka.

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.