Zaful

09:28

Hejka kochani! Niedawno dotarła do mnie mała paczka ze sklepu 'zaful'. Sklep ten dał mi możliwość wybrania sobie rzeczy i zaprezentowania wam ich.
 Firma ta ma naprawdę ciekawy asortyment w przystępnych cenach. Rzeczy przyszły do mnie w ciągu 2-3 tygodni. Myślę, że to nie jest dramatyczne, ponieważ  czekam na paczkę z innej firmy od września... Kontakt z firmą jest na najwyższym poziomie. Na wiadomości napisane w ciągu dnia odpisują w obrębie godziny. Rzeczy, które wybrałam były dobrze zapakowane i dodatkowo każda zabezpieczona dodatkowym opakowaniem.





Postanowiłam wybrać sobie okulary, które spodobały mi się bardzo już w zeszłym sezonie. Muszę przyznać, że nie są one tandetne, a bardzo dobrze wykonane. Wybrałam te w ze złotymi oprawkami i zdecydowanie jest z nim mega zadowolona.


Drugą rzeczą jaką sobie wybrałam jest torebka. Na początku bałam się, że może ona być bardzo słaba jakościowo, ale zdecydowanie jestem mile zaskoczona. Pomieści ona dosłownie  wszystko. Zapinana na jeden złoty  zatrzask a w środku ma jedną dodatkową kieszonkę. Dodatkowym elementem  do tej torebki jest brelok z frędzli który daje bardzo ciekawy efekt.   Na stronie możecie dostać ją także w innych wariantach kolorystycznych.



Z tych rzeczy jestem naprawdę zadowolona. Mile zaskoczyła mnie ich jakość.  A wam jak się podobają moje nowe zdobycze? Pochwalcie się w komentarzach czy znaliście już ten sklep, a może już coś zamówiłyście?



OKULARY - KLIK                                                       TORBA -KLIK                      



You Might Also Like

13 komentarze

  1. Torebka wygląda bardzo ciekawie :) Ja już zamawiałam z tej strony i z większości rzeczy jestem zadowolona :)
    W linki poklikałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Te okulary i ja sobie wypatrzyłam, ale jeszcze nie zamowilam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta torebka wygląda na prawdę interesująco :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest fenomenalna. Niestety coś wiem o czekaniu na paczki, wysyłane przez firmę z którą współpracuję. Czasami można "osiwieć"... Świetny post.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta torebka. Tylko szkoda, że zapinana tylko na zatrzask ;D. Obserwuję
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta torba A okulary mam podobne i je uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej firmie bo wiele blogerek prowadzi z nimi współpracę. Zamówiłaś sobie świetne okulary.
    Fajnie że paczka przyszła szybko. Mam nadzieję ze ta druga wkrótce do Ciebie dojdzie.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze że nie każą na siebie długo czekać, to co dostałaś muszę kupić mojej dziewczynie, zwłaszcza okulary.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te same okulary i torebkę ;)
    https://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam od nich rzeczy i jestem bardzo zadowolona :)

    Te okulary mega mi się podobają, świetny mają kształt <3

    chcialam napisać ceny z linkow, ale niestety jakiś error ciągle wyskakuje, musisz sobie je sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Także planowałyśmy już w zeszłym sezonie zakup tych cudnych okularków ^^ I chyba wreszcie musimy je kupić, bo robią mega wrażenie :D Torba - SZTOS! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.