BIAŁA KOSZULA/ CZARNE RURKI

12:36

Hej kochani, dzisiaj przychodzę do was z stylizacją wiosenną. Co prawda za oknem koszmarna pogoda, ale Agnieszce- która robiła mi zdjęcia, udało się parę dni wcześniej uchwycić zdjęcia przy pięknej pogodzie. Na początku chciałabym  zaprosić was na jej fanpage  (TUTAJ) , gdzie możecie zobaczyć więcej zdjęć w jej wykonaniu.

Biała koszula i czarne rurki to połączenie, które mogłaś widzieć wielokrotnie u mnie jak u wielu innych kobiet. Dlaczego? Uwielbiamy być dobrze ubrane, eleganckie a przy tym cenimy sobie wygodę. Takie połączenia są dobre na każdą okazję: szkoła, praca, wyjście ze znajomymi, imprezy okolicznościowe. Jeszcze parę lat temu powiedziałabym sama, że to 'zbyt eleganckie' nie byłam zwolenniczką koszul, teraz jest to moja ulubiona cześć garderoby. Wcale nie musi być nudno, dodatki, kolory mogą stworzyć fajne połączenie. Płaszcz i szpilki mogliście widzieć już u mnie na blogu ( jeśli nie widzieliście zapraszam TUTAJ i TUTAJ). Mam nadzieję, że i w takiej odsłonie wam się spodobają. Torebkę, którą mam na zdjęciach zabrałam siostrze, nie są już dostępne w sklepach.










Koszula -TUTAJ
Spodnie -TUTAJ 
Płaszcz - SKLEP STACJONARNY
Szpilki -TUTAJ
Torebka - TUTAJ

You Might Also Like

46 komentarze

  1. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk jest rewelacyjny! :)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/pojecie-szczescia-osobiste-odczucia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna koszula i cała stylizacja :) cudowny płaszczyk :)
    Wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak powiedziałaś, ta stylizacja jest uniwersalna, przez co chyba wszystkie kobiety z niej korzystają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz:)
    Szkoda, że nie umiem chodzić w takich szpilach, bo wyglądają bosko :)
    Płaszczyk bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sesja zdjęciowa, a wiosna sprawia, że Ty promieniejesz! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna, klasyczna stylizacja! Lubię takie połączenia. Wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia jak i stylizacja.
    Szpilki bardzo mi sie spodobaly ;)
    Pozdrawiam !
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak modelka ładna to i zdjęcia ładne wychodzą ;) uwielbiam twój uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja pierwsza klasa! :)

    Piękne masz dołeczki, gdy się uśmiechasz :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosto, elegancko i po prostu pięknie. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej na świecie kocham połączenie bieli i czerni. Dokładniej połączenie białej koszuli i czarnych rurek.
    Pasuje do wszystkiego- do trampek, do butów na obcasie. :d

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja! Zdjęcia cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja i piękna Ty= zjawiskowa sesja zdjęciowa 😍 Uwielbiam takie .... skromne (?) stylizacje, proste, ponieważ mają w sobie więcej uroku niż te,które składają się z kilkunastu elementów. Ta stylizacja sprawdzi się świetnie zarówno do pracy jak i szkoły. Pięknie! 😍
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz Kochana. Rewelacyjne zdjęcia.
    U Nas też nie zaciekawi pogoda na pierwszy dzień wiosny :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :) Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz :) Oszałamiający look. Uwielbiam prostotę i klasykę, bo ona jest najbardziej kobieca. Tak trzymaj ! :D
    Pozdrawiam,
    simplylifebydominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny płaszczyk i torebka :) będę tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja a przede wszystkim niesamowite zdjęcia.
    zapraszam do mnie
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie proste, klasyczne stylizacje a zarazem bardzo eleganckie. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ! Świetne zdjęcia i stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna stylizacja i klimatyczne zdjęcia. Lubię taką elegancję. Wiele postów przejrzałam. Masz dobry gust. :) Świetny blog <3, naprawdę dobra robota.
    OBSERWUJE !!!

    Jakbyś miała czas to zapraszam rownież do Mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na tym pierwszym zdjęciu wyglądasz jak Sylwia Nowak! *.*
    Śliczna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. PIĘKNY PŁASZCZ <3 pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje <3 również pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Szykownie, klasycznie i meeeeega kobieco <3
    zestaw w 100$ przypadl mi do gustu, jak najbardziej moje klimaty, absolutnie nic bym tu nie zmieniala :)

    piękny plaszcz i szpiluchny ajććć <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam taki styl, elegancja połączona z wygodą. A płaszczyk jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz ! Torebka (siostry ;)) i płaszczyk super !

    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia są rewelacyjnie a stylizacja bardzo elegancka, podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdj i super stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Klasycznie i elagancko, bardzo mi się podoba.
    Oserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, elegancka i z klasą. Bardzo podobają mi się szpilki oraz płaszcz, chociaż jakbym miała wybrać ulubiony element to miałabym problem bo wszystko tak dobrze pasuje i do tego jest uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię się ubierać tak jak Ty :)
    Kobieco i z klasą <3
    ale nie wymuszona stylizacja. Bardzo mi się podoba :)
    www.pudernik.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Klasyk - podoba mi się :) + masz bardzo ładny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękna stylizacja !
    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku zakochałam się w tych szpilach! *.* W mojej szafie koszule są od zawsze i na zawsze tam pozostaną, bo nawet do jeansów wyglądają super. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie http://flawlessgold.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale pięknie Ci w takiej stylizacji!
    Płaszcz i buty są piękne :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna stylizacja, zdjęcia i post:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne zdjęcia, zakochałam się w tej koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  39. Super stylizacja :)
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.