Spring

10:34

Hejka! Słonecznych dni coraz więcej, dlatego na blogu już wiosenna  stylizacja. Uwielbiam takie dni, gdzie nie muszę  ubierać się 'na cebulkę' i  połączenia, które łamią wszelkie zasady. Tak jak tutaj czapka z daszkiem( już niedługo więcej o niej w osobnym poście)  i płaszczyk. Podstawa tej stylizacji to czarne spodnie i biała koszula w czarne strzałki. Do niej założyłam czarne trapery ze złotymi detalami i moja ostatnia zdobycz  lumpeksową- czarny skórzany plecak i okulary, które mogliście już widzieć u mnie na blogu (tutaj)






Koszula-Cropp
Spodnie-Spodnie
Płaszcz- SIN SAY
Buty -DEEZEE
Czapka- Zaful
Okulary-Zaful
Plecak- Second hand 
Dajcie znać w komentarzach czy takie połączenia wam się podobają. Zapraszam was na moje media społecznościowe : instagram facebook i snap: nofikk

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Muszę Ci przyznać, że mamy bardzo podobny gust. Koszula przepiękna, chciałam ją kupić, ale ze względu na brak rozmiaru nie zrobiłam tego. Buty za to mam prawie identyczne.
    Zostaję na dłużej, obserwuje.
    W wolnym czasie zapraszam do siebie: KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne połączenie! Koszula idealnie pasuje do płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszy rzut stylizacja elegancka, ale potem patrze na buty i ta czapka i jednak nie, świetne połączenie !

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eleganckie akcenty połączone ze sportowymi. Z reguły wygląda to średnio, ale w tym przypadku jest inaczej. Super połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie Kochana wyglądasz. Masz piękny uśmiech!
    Stylizacja jak najbardziej mi się podoba.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku śliczna stylizacja, połączenie dwóch stylów po prostu trafione !!


    http://nouw.com/kanatalia/przerwa-29259472

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. Buty podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne połączenie.Piękna kobieta

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem przeciwieństwem ciebie. Nienawidzę takich dni, bo nie wiem jak się ubrać. Biorę rano krótki rękawek, to zaczynam umierać koło południa, bo mi zimno. Długi? Nagle temperatura wzrasta... ,-,

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogę się doczekać prawdziwej wiosny, kiedy będzie można wyjść tak jak się stoi. Nie cierpie przygotowań do wyjścia w zimę.
    A stylizacja bardzo ładna :)
    Piękny masz uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, a taka koszulka jak i plecaczek są cudowne! Niekiedy najładniejsze, a zarazem najtańsze rzeczy możemy znaleźć właśnie w lumpeksie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna stylizacja - plaszczyk mi się bardzo podoba ;)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2017/03/produkty-naturalne-czemu-warto-je.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja , wszystko do siebie idealnie pasuje :)! A wiosna u Ciebie zagościła już i to widać. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość prezentuje się przepięknie. Czapka i plecak dopełniają Twój styl i całość stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja. Cudowna czapka.

    OdpowiedzUsuń
  17. My kochamy wiosnę za jej uroki! <3 Gdy rano budzi nas słońce lub ptaki ^^ Ahh... niech już zacznie się ta prawdziwa zielona wiosna, bo u nas jeszcze trochę buro ;) Po ten płaszczyk lecimy do Sinsaya :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie lubię ubierać się 'na cebulkę'...
    Bardzo fajna stylizacja, a czapka śliczna!

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie koszule! Buty świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia.
    Ja się cieszę że jest już wiosna bo zima mi sie już znudziła, mimo iż jest to moja ulubiona pora roku.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Super stylizacja i bardzo fajne zdjęcia! Lubię Cię czytać!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Teraz,gdy już jest cieplej i słonko coraz częściej się pojawia świetnym rozwiązaniem będzie włączenie czapki z daszkiem do stylizacji! Nie dość,że jest świetnym dodatkiem,który urozmaicić każdą stylizacje,to także jest niezwykle funkcjonalny dodatek. :) Masz świetne wyczucie gustu i z miłą chęcią zawsze wracam pooglądać najnowsze posty :-)
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.