Wiosna/ Lato 2017

13:28

Co kupić aby trafić w obecne trendy?  W tym sezonie nadal utrzymuje się styl grungowy, populary w latach 90-tych, gdzie głównie młodzi, zbuntowani ludzie wyrażali siebie. Spodnie mom jeans, chokery, czapki z daszkiem, crop topy. Rządzić również będą ubrania oversize, folkowe hafty, kwiaty, paczłorki ,naszywki,  falbany i wycięcia w okolicach ramion. Według mnie wszystko jest mode. Powinniśmy nosić  to  w czym dobrze się czujemy.










Jak wam podobają trendy w tym sezonie? Ja mam tu swoich paru ulubieńców. Piszcie w komentarzach co wam skradło serce a co wam nie przypadło do gustu. Do następnego kochani! 

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Świetne! Uwielbiam rzeczy z naszywkami, sukienki, bluzki z wycięciami na ramionach.

    http://iloveunicorn.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chokery sa ekstra, ale chyba mam małą szyję bo nawet jak upilam s to była za duży :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stwierdzam,że ten sezon będzie NAJLEPSZY! W końcu w modzie wszytko jest to za czym szaleję i w czym czuję się naprawdę świetnie. Moim sercem jakiś czas temu zawładnęły wszystkie bluzki z wiązaniami na dekolcie i wycięciami na ramionach. Teraz tylko muszę jeszcze kupić sobie choker,ale nie mogę się póki co zdecydować na wybór :P Świetny wpis - wszystko zebrane w pigułce 💋
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. modne staly się naszywki i m0odny jest haft ♥ wracamy do mody ubiegłego stulecia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałe i piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mi się bardzo podoba, a sama zakupiłam sobie mom jeans :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. styl się zmienia, za niedługo totalnie nikt nie będzie umiał nadążyć ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację - powinniśmy nosić ubrania, w których czujemy się dobrze!
    Wybrałaś bardzo fajne rzeczy :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podążam za modą ale obecne trendy bardzo trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią przygarnęłabym wszystko!
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/h-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Jak zawsze rzetelny opos i zdjęcia! Uwielbiam Cię czytać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiącnie podążam za tymi wszystkimi trendami,itd.
    Ubieram sie bardziej na swój sposób,przez co nie wyglądam na ponad 50% dziewczyn z mojej szkoły

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy, jednak niektóre nie w moim stylu. Większość z przyjemnością ugościła bym w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci że jak dla mnie niewątpliwym hitem sezonu są wszelkiego rodzaju części garderoby które posiadają różne kolorowe naszywki jak dla mnie kobiece "must have" tego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy wybrałaś! Jeansy i kurtki z naszywkami są genialne :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się spodnie z nadrukami ;)
    Oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam juz kwieciste spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy mi się najbardziej podobają chyba jeansy z naszywkami i motywami kwiatowymi

    http://pannaanna92.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że koszule z odkrytymi ramionami będą na pewno dużym hitem, muszę sobie taką kupić na wiosnę lato :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zestawienia, fajne trendy nie mogę się doczekać aż pościągamy ciepłe kurtki :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.