Spring

04:38

Hejka kochani! Za oknem pogoda w kratkę, a ja zdecydowanie czekam na dni kiedy na termometrze utrzyma się plusowa temperatura. Dlatego też dzisiaj pokaże wam moją propozycje na wiosenną stylizację, co prawda ta pora kojarzy się z ciepłymi kolorami, u mnie górować będzie kolor czarny. Zdecydowanie w nim czuję się najlepiej.  Koszula w paski to zdecydowanie must have tego sezonu. Te zakupiłam TUTAJ jakiś czas temu. Oczywiście o tej porze roku nie mogło zabraknąć trampek.  









Narzutka - Primark 
Spodnie - Pull&Bear 
Koszula - Avanti
Buty - Answear
Torebka - Sklep stacjonarny
Zegarek- Reserved 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Przepiękna stylizacja, sportowo-elegancka <3
    Buziaki kochana,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog zdjęcia również :)powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ta torebka!

    http://klaudiakal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, rzeczywiście czuć wiosnę :) Najbardziej podoba mi się torebka !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka świetna! Czy to taki limonkowy? Bardzo mi się podoba cała stylizacja, ale torebka fajnie przełamuje tą czerń i biel ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.