Outfit of the day

11:05

 

   



You Might Also Like

40 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się ten outfit a zwłaszcza te spodnie są genialne <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog 💕 zapraszam również do mnie https://carlapoint.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spodnie są super. Chętnie bym takie nosiła ale przy moim brzuszysku bym wyglądała jak w ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja. Spodnie mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie wyglądasz imienniczko ! Zostaję na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia i spodnie :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały zestaw ogromnie mi się podoba, chociaż najbardziej do gustu przypadły mi spodnie, które nie tylko mają fajny kolor, ale i krój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tych spodniach !

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia i ogólnie przepięknie wyglądasz w tym połączeniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, przepięknie wyglądasz w tych spodniach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Totalnie nie w moim stylu, ale bardzo fajnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W dzieciństwie miałam bardzo podobne spodnie - bardzo je lubiłam. Muszę sobie kiedyś koniecznie je jeszcze kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! Bardzo podobają mi sie spodnie. Obserwuje!! Wpadnij do nas www.pinkypromisegang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja A buty rewelacja ! Bardzo mi się tu podoba więc obserwuję (

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie

    https://emiliaskucinskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja! Urzekły mnie buty - są genialne!
    Czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne tło do zdjęć! Bardzo spodobały mi się te spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiście nie widzę się w tej stylizacji, ale na Tobie wygląda fantastycznie.
    Piękne zdjęcia, pozdrawiam

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny ficik!

    https://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój ulubiony outfit! Sama często się tak ubieram i uwielbiam to połączenie - luźne i eleganckie zarazem :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Na prawdę świetna stylizacja ♥ Jak na butocholiczke przystało buty najbardziej przykuły moją uwagę ♥ Są cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja, bardzo fajny klimat zdjęć :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna stylizacja, genialny klimat zdjęc :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty genialne ale mam jeden problem.... Czy palce ci nie ''uciekają''? nie mam jakichś okropnych stóp ale akie buty dobieram bardzo ostrożnie ze względu na uciekające palce ;/ wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podobają mi się spodnie :)

    https://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodnie są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, te spodnie bardzo wpadły mi w oko *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne masz brwi! :D
    Stylizacja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super look :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/2017/08/summer-neon-look-wakacje-w-hiszpanii.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygladasz pieknie, outfit jest swietny i Zakochalam sie w Twoich butach, wlosach i tle! Buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddajemy obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja w sieciówkach nigdy nie mogę znaleźć nic ładnego. Za to ty supi wyglądasz Karolina. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylizacja nie w moim stylu, aczkolwiek bardzo podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zakochałam się w spodniach, za tego tym typem spodni szaleje od zakończenia roku szkolnego kiedy właśnie takich szukałam, buty są cudowne uwielbiam buty na grubym słupku, ogólnie cudowna stylizacja.

    pozdrawiam!
    i zapraszam do mnnie https://gabriellamov.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.