DIY świąteczne poduszki

02:52

Wielkim krokiem zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, uwielbiam ten okres gdzie witryny sklepów są przystrojone a na sklepowych półkach widzimy tematyczne przedmioty.Ja sama zaczęłam  już małe przygotowania. Dzisiaj pokaże wam jak zrobiłam poduszki z świątecznym motywem. Takie poszewki możecie kupić również w różnych sklepach, ale robiąc swoją  wybieracie motyw który wam najbardziej przypadnie do gustu. Taką poduszkę możemy później komuś podarować. Sądzę, że  każdy by się z niej ucieszył i przy tym fajnie wpisuje się w klimat świąt.







Pierwszym i podstawowym  krokiem będzie wybranie i wydrukowanie szablonu. który chcielibyśmy mieć na poduszce. W internecie jest ich dosłownie tysiące. Musimy także przygotować materiał filcowy (ja taki kupiłam w empiku), poszewki, nożyczki, marker, skorzystałam jeszcze z pistoletu na gorąco(praktycznie każdy sklep budowlany ma go w swoim asortymencie) , sądzę elementy  można przyszyć.



Następnie wycinamy szablon i przykładamy je do filcu, odrysowujemy, a później wycinamy materiał.



   Do poszewki wkładamy tekturę bądź jakoś deseczkę. Na wycięte już elementy nakładamy klej na gorąco, tak aby później się nam się nie odkleił.Filcowe szablony nadkładamy na poszewkę i dociskamy.





Mam nadzieję, że efekt końcowy wam się spodobał.  Zachęcam do obserwacji, wkrótce nowe projekty diy oraz posty innej tematyce.

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Urocze :D zainspirowałaś mnie :D zapraszam do mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się przestraszyłam,że będę musiała szyć,aby uzyskać taki piękny efekt poduszek.Uff całe szczęście,że to tak prościutkie,bo niestety nie potrafię szyć :/ Efekt jest naprawdę super i aż grzech nie zrobić sobie takiej cudnej ozdoby do pokoju! Pozdrawiam Wiki
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, bardzo się ciesze, że Ci się spodobał ;)

      Usuń
  3. So amazing! I love the idea! Thanks for sharing dear :D
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you, I'm happy. I hope it will only get better ;*

      Usuń
  4. Wow, zaskoczyłaś mnie. Mega łatwe! Pobawię sie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Ale super pomysł! Podoba mi się bardzo i na pewno sama zrobię takie poduszki!

    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde!
    Jak dla mnie super sprawa bardzo podobają mi się takie świąteczne gadżety :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalnie wyglądają! Urocze, przytulne i wielokrotnego użytku - posłużą pewnie przez długi czas ;) Chętnie wypróbuję Twój pomysł :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie proste, a takie efektywne - muszę spróbować zrobić coś takiego na święta, żeby poczuć ten niepowtarzalny klimat. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że Ci się spodobało ;)

      Usuń
  9. Cześć, pamiętasz o AKCJI POCZTÓWKA? <3
    SPRAWDŹ E-MAILA :*
    Xnevaeh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te poduszki! Mega mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.