blogmas #1

12:22

hej kochani!

Co parę dni będę dodawać nie tylko tematyczne posty, ale także bardziej lifestylowe. Pokaże wam moje przygotowania  i odliczanie do świąt.A tym samym, codziennie będziemy oglądać świąteczne filmy. Mam nadzieję, że wam się spodoba i zostaniecie ze mną na dłużnej.





Dzisiaj powiem wam więcej na temat moich kalendarzy adwentowych. Mam tylko dwa kalendarze w tym roku. Miałam w planach zamówić sobie z revolution ale został szybko wykupiony, zastanawiałam się jeszcze nad tym z douglas ale podejrzałam co tam jest i jakoś nie zrobił na mnie wrażenia( moja prywatna opinią, którą się nie kierujcie), miałam zamawiać z nyx ale planach się niestety skończyło. Razem z moim chłopakiem wymyślimy, że to on wybierze mi kosmetyki i codziennie będę otwierała paczuszkę. Myślę, że będzie to super zabawa. Mimo, że często widzi jak się maluje, chyba większej uwagi nie zwracał co używam. Jestem też ciekawa co wybrał. Umówiliśmy się, że będą to drobne rzeczy,nie drogie i nie będę podglądać.  Mam nadzieję, że wybrał fajne rzeczy, z których będę mogła korzystać często i może któryś stanie się moim ulubieńcem. Nie mogło zabraknąć kalendarza z czekoladkami. Dzisiaj otworzyłam pierwsze okienko i mogłam zajrzeć to pierwszej torebki. Niestety do pracy wstawałam po 6 a przyszłam po 16 więc nie było nawet jak dodać zdjęcia z dobrym światłem dziennym. Pierwszym okienku była czekolada w kształcie bucika.
A w torebce szminka marki FREEDOM o nazwie 'matte lipstick red dream'. Jestem bardzo mile zaskoczona, bo nigdy jakoś szczególnie na nie nie zwracałam uwagi, myślałam, ze to typowe 'buble'.





Za oknem pogoda w kratkę, osobiście  uwielbiam jak sypie śnieg (szczególnie w okolicach świąt) ale kiedy towarzyszy mu deszcz, już nie chce mi się wychodzić z domu. Idealnym dla mnie rozwiązaniem jest ciepły kocyk i fajny film.  Dzisiaj polecam wam  'Świąteczna opowieść' zawsze mnie wzrusza.  Mimo, że widziałam go tyle razy nie znudził mi się jeszcze. A wy co lubicie robić w takie dni?
Mam nadzieję, że was nie przynudzałam i wpadniecie jeszcze. Do następnego ;)




   Mam nadzieję, że was nie przynudzałam i wpadniecie jeszcze. Do następnego ;)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo fajny pomysl z tymi paczuszkami.
    Czekam na wiecej, a w wolnej chwili zapraszam do mnie: http://olgv-kos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysl z tymi paczuszkami!
    Czekam na wiecej!
    http://olgv-kos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! I do tego co najlepsze nie przynudzałaś ;)
    Bardzo podoba mi się zdjęcie drogi, jaki masz aparat? :D
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, bardzo się cieszę. Niestety aktualnie zwykłym nikonem za ok. 500 zł.

      Usuń
  4. Nie wiedziałam, że w ogóle istnieją kalendarze z kosmetykami. Pomysł z tymi reklamówkami bardzo ciekawy, tak ,,na bogato'' :) Ja w tym roku zadowoliłam się zwykłymi czekoladkami...

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.