blogmas #3

13:40


Witam !
Jak wam minęły ostatnie dni? Ja wczoraj miałam okazję pojeździć na łyżwach ze znajomymi. Wszystko było by idealnie, gdyby nie fakt że na tym samym lodzie znajdują się osoby, które podjeżdżają, albo dzieci w wieku około 6 lat które lepiej śmigają. Dopiero co się uczyły chodzić. A tak całkiem serio to było bardzo fajnie, chociaż mogłoby być mniej osób na lodzie. Nie zaliczyłam żadnego upadku, także jestem z siebie dumna. Przy okazji, że byliśmy już w Częstochowie, postanowiliśmy pojechać do galerii, porozglądać się za prezentami, niestety nic szczególnego nie wpadło mi w oko. A wy znaleźliście prezenty dla swoich bliskich ? W sumie to cały dzień spędziłam tak.W kalendarzu czekała na mnie słodka czekoladka i 'lip balm' coś co uwielbiam. Al'a EOS. Słodki zapach zielonego jabłuszka. Fajnie nawilża suche usta. Dzisiaj trochę gorzej spędziłam dzień, chyba złapało mnie przeziębienie a nie odłączanym elementem mojego dnia są chusteczki. Niestety, jednak pół dnia dosłownie spędziłam w aucie. Z jednego miejsca docelowego do kolejnego. Nie za bardzo lubię prowadzić, tak jak i nie najlepszym jestem kierowcą. Najlepszą poprawą humoru były odwiedziny mojej przyjaciółki. Pogaduchy, śmiechy, głupoty tego mi najbardziej brakowało. W kalendarzu znalazłam Isana YOUNG żel przeciw wypryskom.Póki co jestem bardzo zadowolona z wyborów mojego chłopaka. Mykam spać Robaczki,  Dobranoc!




#4





#5













You Might Also Like

3 komentarze

  1. ze sto lat już nie byłam na lodowisku, a na tym w Częstochowie to chyba ostatnio w gimnazjum byłam. ;) galerii przed Świętami staram się nie odwiedzać, bo tłok w nich panujący mnie przeraża, ale chyba niedługo będę się musiała wybrać na zakupy. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.