outfit - casual w beżu i czerni #1/3

11:08

Hejka kochani! Już za nami Święta Bożego Narodzenia a przed nami jedna z najbardziej karnawałowych nocy w roku.  Co ubrać na te okazję? Jak dla mnie trzeba się kierować przede wszystkim wygodą. Wiem sama po sobie, nie najlepiej wygląda to jak mamy piękne wysokie szpilki, ale chodzimy w nich jak kaczuchy. Kiedyś przed  sylwestrem znalazłam 'cudowne' czarne szpilki. Na nodze wyglądały nieziemsko, w sklepie były idealne ale co z tego jeśli miałam je na nogach nie całą godzinę, a do tego miałam je tylko raz na sobie.Były mega niewygodne.  Dlatego też jeśli wybieramy się na jakąś imprezę  polecam już sprawdzone buty. Jeśli decydujemy się na buty na obcasie nie zapomnimy o dodatkowych butach na płaskiej podeszwie. Lepiej nosić niż się prosić... albo płakać z bólu.

Nie każda z nas lubi sukienki dlatego pierwsza stylizacja będzie ze spodniami. Do niej dobrałam bluzkę z dłuższym tyłem w kolorze beżu. Celowo nie zastosowałam białej koszuli bo to sprawdzony sposób. Na ramiona założyłam narzutkę, która ma lejący krój, podobnej długości do bluzki. Mała czarna torebka  pasuje do wszystkiego. Dlatego też w tej stylizacji postawiłam na klasyka. Beżowe szpilki, nie za wysokie a przede wszystkim sprawdzone przeze mnie w podobnych odcieniach do koloru bluzki.  Myśle, że takie casualowe stylizacje nie tylko będą pasować na sylwestra..  
W makijażu postawiłam na ciemniejsze odcienie brązu  i delikatną szminką w kolorze nude.

















SPODNIE- BERSHKA
BLUZKA-TOP SHOP
NARZUTKA- NEW YORKER
TOREBKA- COCO CHANEL
BUTY-BERSHKA

You Might Also Like

14 komentarze

  1. świetna prosta stylizacja :) bardzo ładne buty !

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczna i ładna stylizacja.Sama chętnie bym się tak ubrała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja. Idealnie pasuje do Twojej urody i sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten outfit - wygodny, w neutralnych kolorach, czyli to, co lubię najbardziej. A przy okazji także świetnie dopasowany makijaż. Widzę, że masz naprawdę dobry gust <3
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/co-nowego-grudzien-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja i makijaż! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Piękne buty 💕

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz taki śliczny uśmiech! + stylizacja mega, na każdą okazję :3

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż oka rewelacyjny :|) bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż MEGA ! nie mówiąc juz o outfit :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że tutaj klasyka górą :) Bardzo ładne buty i bluzka, ten przedłużany tył.. nieziemski! Ciekawy post :)
    Pozdrawiam
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnay Outfit :) Mam ta sama bluzkę !

    moszovska-blog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne szpilki.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że postawiłaś na delikatny makijaż, który pasuje tutaj dużo bardziej niż mocniejszy :0 Stylizacja idealna na co dzień <3
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    lina-nastya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.