Moje 20-ste urodziny.

14:44

Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do was z postem, w którym pokaże wam co dostałam pod choinkę i na urodziny.  Na początku nie miałam zamiaru pisać takiego postu, ponieważ różni ludzie różnie takie posty postrzegają,niektórzy bardzo negatywnie. Jednak zmieniłam zdanie bo jednak ja sama lubię czytać takie posty czy oglądać filmiki. Zawsze to jakaś inspiracja.
Pod choinką  znalazłam dużo cudowności, w tym roku musiałam być mega grzeczna bo Mikołaj naprawdę  przyniósł masę prezentów.





1. Bomber Jacket. Te kurtki to totalny hit sezonu, zrobiły furorę, ja na swoją polowałam długi czas, aż do momentu kiedy znalazłam ją pod choinką. Jest w ciemno zielonym kolorze.. Ma zasuwane kieszenie po obu stronach, dzianinowy ściągacz wokół rękawów, dołu kurtki i wokół szyi.



2.Kolejną rzeczą jaką dostałam pod choinkę jest to paletka cieni z 'cargo' Cienie są w przepięknych kolorach a do tego są niesamowicie napigmentowane. I do tego coś co bardzo mi się spodobało-sama paletka nazywa się 'around the world' a  każdy cień ma nazwę jakiegoś kraju.



3.Ramki na zdjęcia. Zdecydowanie jestem zwolenniczką papierowych zdjęć.  Dostałam w dwóch prezentach ramki. Jedna jest małą zwykłą czarną ramką na jedno zdjęcie, a druga jest na 4 zdjęcia o dwóch wymiarach.Obie w można postawić na meblach lub powiesić na ścianie.



4.Książka 'Spójrz na mnie'. Uwielbiam czytać książki, jeśli tylko mam czas i jakaś książka mnie wciągnie to totalnie nie ma ze mną kontaktu ;p.Książka? Do tego romantyczna? Jak dla mnie idealnie, tym bardziej, że lubie twórczość Nicolasa Sparks'a.



5.Stojak na małe świeczki. Jak chyba każda kobieta uwielbiam palić wosk/ świeczki. Mały ozdobny stojak to idealny prezent dla kobiety, przynajmniej jest mniejsze prawdopodobieństwo, że coś spłonie ;p



Urodziny miałam 5 stycznia, nie robiłam hucznej imprezy. Raczej kawa, ciastko itp. Moim znajomi i rodzina podarowała mi przecudowne rzeczy. Zobaczcie sami.


1. Bransoletka z grawerem. Od mojej przyjaciółki dostałam bransoletkę z literką 'S'. Jest ona na bordowym rzemyku z przywieszką w kształcie serduszka. Oczywiście mega mi się podoba, jest idealna.


2. Lampka nocna. To coś co jest przeurocze, mega mi się spodoba. Ta cała podstawa jest w kształcie sowy w kolorze białym,a abażur  w kolorze beżowym. Bardzo praktyczny prezent a do tego mega wygląda.


3.  Stojak na biżuterię. W kolorze beżowo- brązowym z napisem' home sweet home' w kształcie. Ma drewnianą podstawę,oraz 6 rozgałęzień dzięki czemu możemy więcej na niej powiesić biżuterii.


4.Koszula zdobiona czarną koronką, przy rękawach i w pasie ma ona ściągacz. Bardzo ładna i przy tym nie tuzinkowa dzięki koronkowym detalu.

5.Kolejną i ostatnią rzeczą jaką dzisiaj chce wam pokazać jest kuferek na biżuterię. Jest mega pojemny, ja osobiście mam w nim drobne kosmetyki bo jakiś czas wcześniej kupiłam sobie podobny tylko w innym kolorze. Ma trzy szufladki + jedną dużą przegródkę i lustro.A do tego złote detale


Nie byłam wstanie pokazać wam wszystkich prezentów  jakiś dostałam. Każdy był bardzo trafiony i wyjątkowy. Chciałabym bardzo jeszcze raz podziękować za życzenia jest mi niezmiernie miło.
 <3 p="">
Już  niedługo widzimy się w kolejnym poście, mam nadzieję, że temat wpisu wam się spodobał. Zostawicie po sobie komentarz to bardzo motywuje mnie do dalszej pracy. Do następnego ;)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Cudowne prezenty .
    Spóźnione ale szczere , Wszystkiego Naj naj lepszego Kochana , spełnienie wszystkich marzeń i przedewszystkim zdrówka.
    Kurtka cudo.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta paletka jest śliczna! Bardzo podoba mi się bluzka z ostatniego zdjęcia, kuferek na biżuterię również by mi się przydał!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty :) Bomberka jest świetna. Bardzo ładne cienie. Podobają mi się takie kolorki. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszytskiego najlepszego z okazji tej 2 z przodu:) Piękne prezenty:) paletka do cienie bardzo fajnie się prezentuje:) lampka też super:) no i ta ramka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna paletka, a książkę sama bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego i 100 lat :) Prezenty świetne, sama bym ci ten bomber i cienie podebrała :D Stojak na biżuterię i lampka też rewelacyjne :) Pozazdrościć i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te prezenty. Najbardziej przykuła moją uwagę lampka sowa :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetną masz tę bomberkę! Kolor mi się podoba, lubię takie odcienie :)
    Ramkę po lewej stronie na zdjęciu bardzo podobną kiedyś w liceum podarowałam koledze na Mikołajki. Super prezent, jeśli od razu wypełni się go zdjęciami tej osoby <3
    Stojakiem na biżuterię obdarowałam też w szkole średniej jedną z koleżanek :)
    Książkę Nicholasa Sparksa moja siostra dostała ode mnie w tym roku pod choinkę.
    Twoja lampka i ten kształt sowy, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jesteś śliczna ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka jest przepiękna. Jestem też zachwycona paletką, bo od jakiegoś czasu poluję na jakąś ładną, a ta jest cudowna!
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bomberka jest boska, sama już długo oglądam się aby kupić taką, ale nie mogę na nią trafić. :( Zdjęcia w ramce to zawsze dobry pomysł, osobiście uwielbiam takie proste prezenty. Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bomberka i bransoletka ♥ Piękna jesteś!
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc, nie znałam marki przedstawionych przez Ciebie cieni, ale kolory wyglądają kusząco. ;) I ja również uwielbiam książki Sparksa!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam że dostałaś świetne prezenty. Grunt że ci się podobają. Co do książki to nie miałam okazji jej czytać bo nie przepadam za tym autorem.
    Pozdrawiam.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne prezenty! Spóźnione wszystkiego najlepszego na 20ste, okrągłe urodzinki:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne prezenty, a ta lampka z sową przeurocza!
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezenty super! W ogole, dostałam taką samą bransoletkę od chłopaka, tylko z innym grawerem (:
    Http://sloneczwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.