OOTD

12:50

Hej Robaczki! Dzisiaj przychodzę do was z kolejną stylizacją, wiem że w tym tygodniu pojawiam się dość późno, ale mam nadzieję, że wszystko nadrobię.  


Ten outfit nie jest typowo zimowy jednak można go wykorzystać nawet w styczniowe dni. Przecież nie cały dzień chodzimy w grubej puchowej kurtce. Sama często zakładam tego typu sezonowe rzeczy pod zimową kurtkę.  Biała t-shirt to bazowa rzecz którą każda kobieta powinna mieć w szafie. Dzisiaj mam akurat z czarnym napisem, którym bardzo mi się spodobał 'OH NO! NOT YOU AGAIN. MY MOM DOESN'T LIKE YOU' . Nie mogło zabraknąć spodni z dziurami z wyższym stanem, które uwielbiam. Są mega wygodne, a do tego ten kolor.  Bomber Jacket chyba będzie towarzyszył mi bardzo często. Mimo mojego niskiego wzrostu uwielbiam tej długości kurtki. Jak mogliście już zauważyć uwielbiam wszelkiego rodzaju nakrycia głowy. Czapki z daszkiem, kapelusze... Dzisiaj postawiłam na zwykłą czarną 'krasnalke', która zawsze fajnie wpisuje się w stylizację. No i moje 'białe' adidasy... Raczej zimną decyduję się na ciepłe kozaki, jednak zdarzą się okazję,gdzie wychodzę w adidas bo jest mi wygodniej. Czarny zegarek mogliście widzieć w już w innym poście na moim blogu (TUTAJ). Dzisiaj też bardzo fajnie sobie poradził. Bransoletkę na rzemyku dostałam od mojej przyjaciółki z okazji urodzin, nie rozstaje się z nią nigdzie,  także będziecie ją widzieć bardzo często na blogu. 


SPODNIE - NEW LOOK
T-SHIRT - BERSHKA
BOMBER JACKET - NEW LOOK
BUTY -  SIZEER
ZEGAREK - ALLEGRO
BRANSOLETKA -LILOU

Mam nadzieję, ze stylizacja wam się spodobała. Zachęcam was do obserwacji mojego bloga i komentowania. Nie zapominając o moim instagramie i facebook'u. Do zobaczenia! 

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz! Bardzo podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ten napis na koszulce świetny <3 I też uwielbiam spodnie z wysokim stanem :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wyglądasz w takiej czapce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, chociaż przy tej temperaturze bym w niej zamarzła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do białego tank topu zgadzam się w stu procentach, jest to absolutna podstawa kobiecej garderoby!
    Obserwuje i pozdrawiam,
    Alexandra Drążek z http://aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Masz rację. Pod kurtkę zawsze można założyć coś lżejszego,najważniejsze żeby było wygodnie i ciepło. Zegarek przepiękny 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. :)
    Próbuje przekonać się do spodni z dziurami. Ale u kogoś tak, a sama jakoś się w nich nie wyobrażam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Potrafisz stworzyć niezłą stylizację! stylizację prostocie siła! Też się zawsze tego trzymamy!
    Pozdrawiamy BT ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje Ciebie śliczna! <3
    Prześliczne masz zdjęcia i blog! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja a zegarek jest prześliczny :D Pozdrawiam ♥

    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zegarek:) No i super spodnie:) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz tej stylizacji i tych spodniach z podwyższonym stanem. :)
    Załataj tyko kolana, zimno jest! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie z wysokim stanem uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy bardzo podobny gust. Sama bym się tak ubrała nawet w te zimowe dni. Wszystko idealnie dopasowane.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz cudownie a uśmiech masz wspaniały! ;))
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcia, ale podziwiam że w zimę dajesz rade robić zdjęcia ubrana tak cienko .
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się Twoja kurtka i już chyba to pisałam, ale uwielbiam Twoje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz, świetnie wszystko dopasowane :)
    Chociaż nie wiem czy nie wybrałabym jaśniejszej czapeczki, ale to moje zdanie :)
    I tak jest super ! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.