OOTD

12:49

Pudrowy róż totalnie zawładnął moim sercem. Uwielbiam takie kolory które idealnie wpisują się w różnorodne stylizację. W tej  postawiłam również na torebkę  w podobnym odcieniu. Golf w kolorze cappuccino fajnie zgrał się tworząc jedną całość. Dla kontrastu ubrałam czarne spodnie. Buty które założyłam są dość kontrowersyjne. Dla mnie to must have na każdą zimę. Są mega ciepłe a do tego wygodne jak kapcie. 






PŁASZCZ - SKLEP STACJONARNY
SWETEREK - SECOND HAND
SPODNIE - BERSHKA 
TOREBKA - PRIMARK
BUTY - STEP BY STEP

Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała. Dajcie znać czy wy lubicie buty typu 'emu'. Zachęcam was do komentowania i obserwowania. Już niedługo widzimy się ponownie!


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Wow, ale super buty :) W ogóle bardzo fajna zimowa stylizacja :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, zimowa stylizacja, a płaszczyk jest przeuroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pudrowy róż! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny płaszczyk, widziałam podobny i chciałam sobie kupić.
    Bardzo ładna stylizacja.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna stylizacja! Mega płaszczyk <3
    Jeśli spodoba ci się mój blog, zaobserwujesz? Ja już obserwuję :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uwielbiam ten kolor, tylko że mi, w przeciwieństwie do Ciebie, strasznie nie do twarzy w pudrowym różu. Śliczna, zimowa stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNA STYLIZACJA NA ZIMĘ I DOBRZE DOBRANE KOLORY.POZDRAWIAM CIĘ

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty mi się MEGA podobają :D może dlatego, że sama takie posiadam... :) Ja też ostatnio zakochałam się w pudrowym różu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja w moich ulubionych kolorach, ślicznie!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudrowy róż to jeden z moich ulubionych kolorów. Ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka MEGA stylizacja! Buciki mam takie same tylko szare i je uwielbiam! Płaszczyk cudowny! I chcę taką torebkę bo jest świetna!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia niestety mi się buty typu emu nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog i oczywiście Twoje wpisy! ;)
    Obserwuje oczywiście! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyk podoba mi się najbardziej! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna torebka. w sam raz na zime jak i na wiosne

    OdpowiedzUsuń
  16. Nam te buty bardzo się podobają! Także kochamy pudrowy-róż ^^ Jest taki delikatny i dziewczęcy ;3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie jestem zwolenniczka koloru rozowego, ale pudrowy roz zdecydowanie podbil moje serce! :) idealnie pasuje do ciebie ten kolor :)
    wpadnij do mnie mam nadzieje ze rowniez ci sie spodoba:
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/01/26/diversity/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia i super torebka. Płaszcz bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny płaszczyk <3 obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.