Przerwa/Brytyjka.pl

12:05

Hej kochani, niestety znów miałam małą przerwę. Na blogu nie pojawiały się posty, nie byłam aktywna na portalach społecznościowych, ale to tylko dlatego że dopadło mnie przeziębienie. Niestety to jeszcze trwa, ale już do was powracam.




Jak mogliście zobaczyć już na facebook'u mam dla was rabat -10% na cały asortyment w sklepie internetowym Brytyjka.pl. Jest to sklep, który ma  produkty prosto z Wielkiej Brytanii. Możecie znaleźć tam torby, plecaki, biżuterię, szaliki, apaszki i wiele innych ciekawych rzeczy za niską cenę i nie tylko dla kobiet. Niesamowicie miła i szybka obsługa klienta. Czas dostawy ogranicza się do 3 dni roboczych.
 Aby skorzystać z kodu wystarczy w rubryce : 'CHCE WYKORZYSTAĆ KUPON RABATOWY' napisać 'BLOG10'.
W ofercie  sklepu możecie znaleźć m.in:
 















Nie zostało mi nic innego jak tylko życzyć wam udanych zakupów. Do następnego ;*

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ten sklep ma ciekawy asortyment, ostatnia torebka najlepsza ;)
    Dobrze, że już wróciłaś do zdrowia :D

    Jakbyś mogła poklikać u mnie w najnowszym poście w linki, będę wdzięczna :D
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torby ! Najlepsza ta ostatnia ;) Właśnie takiej od dawna szukałam ;)

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy plecak jest świetny. W sklepie są ciekawe produkty i przystępne ceny. Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy plecak bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szara i bordowa przypadla mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.