ZAFUL

03:58

hej kochani! Wczoraj przyszła do mnie mała paczuszka z Zaful. To na nią czekałam najdłużej, ale warto było. Zegarek, bo o nim mowa jest solidnie wykonany, nie ma tutaj mowy o jakimkolwiek niedociągnięciu. Daję wrażenie jakby był wykony z drewna. Pasek jest wykonany poliuretanu, dzięki regulacji można go dopasować idealnie do swojej ręki.







Możecie znaleźć go TUTAJ
Dajcie znać czy wam się podoba, do następnego ;)

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Fajny design :) Naprawdę wygląda jak z drewna.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten zegarek :) bardzo mi się Podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zegarek. Uwielbiam tak wykonane zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny jest :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zegarek, ale trochę nie w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zegarek, bardzo ciekawy jest:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ciekawy, ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jeszcze z takim zegarkiem się nie spotkałam, ale przyznam że prezentuje się rewelacyjnie.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę taki zegarek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny drewniany zegarek! Widziałam podobne w jakimś sklepie ale ten wyjątkowo mi sie podoba :)
    Zachęcasz do zakupów bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej jest prześwietny bardzo mi się spodobal

    www.pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zegarek 😍 W domu mam kilka,bo to obowiązkowy element każdej mojej stylizacji i ten prezentowałby się swietnie, tym bardziej że ma niepowtarzalny design! 😍 Fantastyczne zamówienie :)
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladny,ale nwm czy do mnie pasuje:p Kocham klasyki takie jak "on",ale jest chyba wierna zegarkom w kolorze czarnym albo brązowym-skórzanym:p
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy ten zegarek, chociaż zupełnie nie w moim stylu.
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oryginalny ten zegareczek! Jest naprawdę śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba! Śliczny jest i bardzo ciekawy :)

    Obserwuję i życzę miłego weekendu :D
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalny zegarek. Jestem ciekawa co zamówisz następnym razem.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie wygląda ten zegarek ;)
    htp://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow ,jeszcze nie widziałam tak oryginalnego i ciekawego zegarka,świetny jest !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy pomysł. Fajnie wpasowuje się w obecny eko trend ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobny, jednak z innym paskiem (materiałowy bardziej mi się podoba), kupiony w tym sklepie https://woodworld.pl/15-drewniane-muchy. Drewniane zegarki mają to do tego że pasują niemal do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo oryginalny zegarek, jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje że tu jesteś! Jeśli Ci się spodobało zachęcam do zostawienia komentarza i obserwacji aby być na bieżąco.